Preču atgriešana un maksājumi
Apmaksa
- Swedbank;
- SEB;
- Luminor;
- Citadele;
- Visa;
- Mastercard;
Maksājumi tiek apstrādāti, izmantojot MakeCommerce.lv maksājumu platformu.
Preču atgriešana
Ja kāda iemesla dēļ vēlaties atgriezt preci, Jums jāsazinās ar mums 7 darba dienu laikā pēc sūtījuma saņemšanas un jānorāda: pasūtījuma numurs un datums; produkta nosaukums un kods; atgriešanas iemesls (prece ir bojāta utt.); paredzamo atgriešanās datumu.
SVARĪGI
Atgriežamajām precēm jābūt oriģinālajā iepakojumā. Piegādes izmaksas nav atmaksājamas. Atgriešanas izmaksas sedz Pircējs.
Atgriešanai jāpievieno oriģināls rēķins, ko saņēmāt kopā ar preci, aizpildīts un parakstīts rakstisks pieprasījums, kurā norādīti preces defekti.
Pircējs ir atbildīgs par preces komplektāciju un iepakošanu. Ja prece nav nokomplektēta un pareizi iepakota, Pārdevējs atgriezto preci nepieņem.
Preces netiks ņemtas atpakaļ, ja tās ir lietotas un/vai bojātas un/vai zaudējušas savu izskatu (par būtiskām izskata izmaiņām nav uzskatāmas preces vai to iepakojuma izskata izmaiņas, kas nepieciešamas preces apskatei no precēm).